Functieomschrijving

Als front-office medewerker ben je het visitekaartje van het Hyllit Hotel.

Je bent het centrale aanspreekpunt van de gasten, je verschaft hen informatie in verband met reservaties en verwerlkomt ze als eerste bij hun aankomst.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • de check-in en check-out van gasten;
  • het aanmaken en opvolgen van reservaties die via verschillende TA's, telefonisch en per mail binnenkomen;
  • het informeren van klanten over verschillende diensten en de reservatieprocedure;
  • de bezetting van de verschillende kamertypes actualiseren;
  • gasten verwelkomen bij aankomst en administratieve taken bij aankomst;
  • antwoorden op vragen van klanten tijdens hun verblijf;
  • kassa afsluiten en openstaande rekeningen controleren.

Profiel

De ideale kandidaat heeft reeds een eerste ervaring als onthaalmedewerker, receptionist of binnen een sales functie. Kennis van Antwerpen en ervaring in de toeristische sector zijn een plus.

Je bent:

  • commercieel ingesteld;
  • proactief en kan zelfstandig werken;
  • klantgericht en kent het belang van lange termijn relaties;
  • stressbestendig en enthousiast;
  • flexibel;
  • sociaal;
  • oplossingsgericht; je bent creatief  in het vinden van een oplossing;
  • zeer goede kennis van NL/FR/ENG zowel mondeling als schriftelijk (additionele talenkennis is steeds een plus);
  • sterke communicatieve vaardigheden;
  • min. diploma secundair onderwijs onthaal, toerisme of werkervaring in de hotelsector.

Aanbod

We bieden een voltijds contract aan van onbepaalde duur in een aangenaam internationaal kader.

  • marktconform loon met extralegale voordelen

Je komt terecht in een jong en dynamisch team waarbij je steeds met 2 of 3 in een shift samenwerkt.